Uvjeti dostave i isporuke

Dostava za područje Republike Hrvatske na adresu kupca je besplatna.
Vrijeme isporuke: unutar 20 dana ovisno o dostupnosti proizvoda koja je navedena uz svaki proizvod

Uvjeti povrata (zamjena) i reklamacije
Kupac ima pravo na povrat (ili zamjenu ako želi) u roku 14 dana :

Bez navođenja razloga povrata proizvoda(proizvod mora biti neoštećen i neupotrebljen)
Ako se utvrdi da isporučeni proizvod ne odgovara naručenom
Ako isporučeni proizvod ima grešku nastalu u proizvodnji
Ako ima oštećenja koja nisu nastala u transportu


Kupac nema pravo povrata (zamjenu) proizvoda u slučajevima:

Ako su oštećenja na proizvodima uzrokovana nestručnim rukovanjem od strane kupca
Ako su oštećenja nastala u transportu

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti proizvod na kojem su vidljiva vanjska oštećenja.
Nakon što kupac reklamira neispravnost, kupac je dužan vratiti neispravan proizvod nakon čega će prodavatelj kupcu obaviti popravak ili poslati zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.koko.hr. Prikazane boje proizvoda se mogu razlikovati u malim nijansama u odnosu na stvarnu boju proizvoda zbog razlike u prikazu na zaslonu ekrana računala.
Koko kožna galanterija daje mogućnost kupcu da odabere proizvod u nekoj drugoj boji i vrsti kože i daje mogućnost odabira boje metala, ali je kupac prilikom kupnje dužan u napomenu napisati koju boju i vrstu kože želi i koju boju metala želi, u suprotnom ako to kupac ne definira u napomeni isporučiti će mu se proizvod sa slike.

NEIZVRŠENA ISPORUKA I POVRAT ROBE


Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje vlastitom dostavom ili dostavnom službom. Kupac svojim potpisom na otpremnici potvrđuje da je robu preuzeo. Prilikom preuzimanja molimo temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu, te molimo da nas ukoliko primjetite oštećenja kod preuzimanja odmah kontaktirate. Naknadne reklamacije na oštećenja ne uvažavamo.

Ukoliko kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) u slučaju vidljivog oštećenja ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju, te će kupac biti ponovno kontaktiran i obaviješten telefonom i putem elektroničke pošte o nemogućnosti dostave, s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje po važećem cjeniku dostavne službe.